Хамалска фирма за почистване на жилище от мебели и вещи
Изхвърлянето на ненужната покъщнина не е работа, която трябва да подценявате. Тя не е като „основното почистване“ на дома, където забърсвате прахта, тупате килимите и измивате прозорците. При нея се изразходват много повече физически усилия, а и реално погледнато не отнема малко време. Има много условности, които трябва да се вземат предвид, преди да се постъпи към почистване на жилище от мебели и вещи. В тях се корени причината, поради която не малко хора предпочитат да оставят тази работа на хамалите, отколкото да губят от личното си време.
Ако и за вас това, е причината, която ви води към нашия сайт, но все още се колебаете дали да се възползвате от услугите ни, тъй като смятате, че бихте могли да се справите и сами, то позволете да ви обясним накратко как протича едно почистване на жилище от стари вещи.
Някои мебели, се нуждаят от демонтаж, за да могат да бъдат изнесени – изхвърлени. Всъщност разглобяването им е препоръчително и поради друга причина. Ще може да се възползвате от пълния капацитет на превозното средство, което ще използвате, за да ги извозите до сметището. Например, ако сега в него може да качите диван, гардероб, фотьойли, маса и други по-малки вещи, то, ако ги разглобите и дори натрошите на малки парчета, бихте могли да съберете цялата покъщнина на един курс! Така ще си спестите не само време и усилия, но и ще намалите разходите за гориво.
Може да ви звучи лесно, но не е. Сега ще обясним защо. Демонтажът на мебели не е толкова прост, колкото изглежда. Даваме пример. Няма как да свалите сами кухненските шкафове от стената, без някой да ви „придържа“ при определени операции. Това означава, че ще трябва да си намерите помощник, който да ви помага. Предполагаме, че все някой приятел, съсед или роднина ще се отзове, но истинския проблем може да възникне при самото разглобяване на въпросните вещи, както и при изнасянето на някои други. Ако диванът, който искате да изхвърлите не подлежи на разглобяване и с просто око, се вижда, че трудно ще премине през вратата или покрай стените, то се подгответе за истинско изпитание на нервите. Като успокоение може да ви послужи неоспоримия факт, че щом веднъж е влязъл в дома ви, то трябва и да излезе от там.
Изнасянето на хладилници, печки, канапета, холни гарнитури и т.н., е не по-малко сложно. Щом заговорихме за електроуреди, трябва да вметнем, че те се изхвърлят отделно от останалите видове вещи. Това е така, защото начинът им на утилизиране е различен и според новите законови разпоредби в България за регламентираното изхвърляне на битови отпадъци, трябва да ги предавате на различни депа, които да се погрижат за рециклирането им!
Организирането на почистване на жилище от мебели и вещи отнема страшно много време. Съветваме ви, ако не разполагате с транспортно средство изобщо да не се захващате с изхвърлянето на боклуците. Наемането на микробус, ще ви излезе почти толкова, а дори повече от цената, която ще заплатите, ако се възползвате от услугите на фирма за хамалски и транспортни услуги, която предлага почистване и изхвърляне на битови отпадъци от жилище в София и региона.
Ние от ДЖЪНК БГ можем да ви предложим БЕЗПЛАТНО или много ЕВТИНО почистване на жилище от мебели и вещи, без значение дали става дума за апартамент или къща!